tisdag 14 juli 2009

Hemresa!!

Sista dagen i USA idag, känns lite lustigt, känner mig nästan hemma här efter så långt tid. Hoppas flyget går bra med tanke på min förkylning!
Ska bli skönt att komma hem och träffa alla kära. I helhett har upplevelserna i USA varit större och bättre än förväntat. Känner verkligen att jag lärt känna den amerikanska individen bättre. Har trivts mycket bra här och sett otroligt mycket. Framför allt har jag träffat fantastiska människor över hela landet, en gästvänlighet som är svår att överträffa. Många av de förutfattade meningar kring USA jag haft kan jag nu sudda bort. Det är helt klart ett gigantiskt land med gigantiskt mycket att erbjuda, oavsätt hur du reser :)


Har nu packat allt och väntar på en shuttlebus som ska plocka upp mig här i Washington Heights vid 15.00, 25 dollar men det får jag punga upp! Lite tidiigt men fanns inga senare bussar. Flyger vid 19.40 och beräknas vara i Köpenhamn imon vid 16 tiden.

Vi ses snart, tack för denna gången, uppskattar verkligen alla som läser bloggen eller bara kollar bilder :) Kolla gärna in sidan i framtiden!!
PussoKram
/basti


Måleriprojekt hos min värd Zev, extremt bra timing med mitt besök :P Inboxad cykel i väntan på hemresan!

Time square


Rustik kyrka

Starkeman

Greenwich village

Brooklyn från Williamsburg bridge

1 kommentar:

Anonym sa...

Detta har jag missat min vän......bättre sent än aldrig som vi säger.........Härligt att ha dej hemma igen min son ! // Mams